گردشگري هتل
 
نويسندگان
لینک دوستان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 4355

 

تبليغات پنهان، نامحسوس يا بهنوعي درون فيلمي نوعي ازفرايندهاي تبليغاتي هستند ويلا كه درآن آگهي مربوط به برندهادرمتن مجلات گنجانيده مي شوند. در اين شيوه، سعي رسانه هاي مختلف نظير تلويزيون، سينما، بازي هاي رايانه اي، روزنامه ها و به منظور افزايش مطلوبيت يك كالا  آگهي رايگان يا برند استفاده شود. در اين شيوه، سعي ويلا مي شود از محركهاي تبليغاتي مخفي غيرقابل شناسايي به منظور افزايش مطلوبيت يك كالا يا برند استفاده شود. چنانچه موارد لازم طراحي اين نوع آگهي اعمال مي شود و رضايت مخاطب را در بر داشته باشد، برند معرفي شده تاثير مثبتي بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت و با موفقيت آن فيلم از اثر بخشي آگهي رايگان آن نيز بيشتر خواهد شد. مي توان عدم وجود انگيزش ويلا كافي در مخاطبين براي پيگيري تبليغات مستقيم را دليل تغيير رويكرد طراحان تبليغاتي شركتهاي بزرگ عنوان نمود كلامي در فيلمها نداشته و بيشتر نمود بصري داشته باشند. با وجود كاركرد مثبت تبليغات پنهان، اين نوع از تبليغات زماني داراي اثر ويلا بخشي كافي خواهد كه در آن از رسانه مناسب و طراحي جذاب و به جا بهره گرفته شود.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۹:۲۵ ] [ گردشگري ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب