گردشگري هتل
 
نويسندگان
لینک دوستان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 4343

 

مهم نيست شما چه موضوعي براي بازاريابي پيامكي خود استفاده مي‌كنيد، حتما موارد ذكر شده‌ي بالا را رعايت كنيد، سعي كنيد پنل پيامك پيام‏‌هاي‌تان مرتبط باشد و براي مخاطبان پيامكي خود ارزش‌آفريني داشته باشيد. به گفته‌ي كلر، پيامك نبايد تنها براي تبليغات باشد، در واقع قانون شماره يك اين است كه شما بايد يك ارزش پنل پيامك واقعي براي مشتريان‌تان در نظر بگيريد تا انگيزه‌اي براي ديدن پيامك‌هاي‌تان داشته باشند.ژوزف پنل اس ام اس آنتوني (Joseph Anthony)، مدير عامل آژانس بازاريابي هرو گروپ (Hero Group) با اين توصيه‌ها موافق است و مي‌گويد: برندهاي هوشمند از شيوه‌هايي براي بازاريابي استفاده مي‌كنند كه پنل پيامك مشتريان‌شان به آنها عادت دارند. تهيه‌ي اطلاعات مفيد به همراه پيشنهادات بازاريابي مشتريان پنل پيامك را متعجب خواهد ساخت. شركت‌ها بايد دقت داشته باشند كه پيامك‌هاي بازاريابيِ آنها بايد مانند متن‌هاي‌شان در فيس‌بوك، اينستاگرام و توئيتر باشد. پنل اس ام اس پنل پيامك بايد از خود بپرسند كه چطور مي‌توانند بدون ايجاد پنل پيامك مزاحمت براي مشتريان خود ارزش‌آفريني كنند. بنابراين آنچه برندها پيشنهاد مي‌كنند بايد پنل پيامك متناسب با چيزي باشد كه مشتريان‌شان پنل اس ام اس از يك دوست دريافت مي‌كنند

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۰:۲۱ ] [ گردشگري ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب